Nobody

Nobody
@omrrfrk
---------------------------------------------------------------------------------- "Ben yok olduğumda ne olacak..?" ----------------------------------------------------------------------------------
Kitap Alıntısı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
---------------------------------------------------------------------------------- "Ne aptalca. Önce ben öleceğim, onlar daha sonra, ama onların da başına aynı şey gelecek. Oysa onlar gülüp eğleniyor..." ----------------------------------------------------------------------------------
Hayata Dair
Sizce ne?
---------------------------------------------------------------------------------- "Yoksa şu dünyada tek gerçek o mu?" ----------------------------------------------------------------------------------
Hayata Dair
---------------------------------------------------------------------------------- "Tepeye tırmandığımı zannederken aslında bayır aşağı koşmak... Tam böyleydi durum. İnsanların gözünde giderek yükselirken, aynı anda hayat da benden o kadar eksiliyor, ayaklarımın altından çekilip gidiyordu..." ----------------------------------------------------------------------------------
Hayata Dair
---------------------------------------------------------------------------------- "Bütün bunlar bir başkasının anılarıydı sanki..." ----------------------------------------------------------------------------------