Nobody

Nobody
@omrrfrk
---------------------------------------------------------------------------------- "Ayrıca şunu hep söylerim, insan bir kez ölür ve bunun unutulmaz bir an olması gerekir..." ----------------------------------------------------------------------------------
Yaşam ve Ölüm
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
---------------------------------------------------------------------------------- "Gülümseyen bir çocuk görmek insanın yüreğine su serpiyor..." ----------------------------------------------------------------------------------
Hayata Dair
Gelemeyecekler...
---------------------------------------------------------------------------------- "Buradan çıkan müşterilere görüşmek üzere denmez, elveda denir. Çünkü bir daha gelmeyecekler..." ----------------------------------------------------------------------------------
Edebiyat
Doğa ile savaş halindeyiz. Eğer kazanırsak, kaybedeceğiz...
---------------------------------------------------------------------------------- "Yapılacak tek şey doğaya yardım etmek..." ----------------------------------------------------------------------------------
Kitap Alıntısı