Onadida

“İmkânı yok, her şeyin tesadüflerden örülü olduğunu, insan hayatının incecik iplere asılı durduğunu düşünmek gücüme gidiyor…”
Sayfa 223·Kitabı okudu
Reklam
- Kader kendi yolunu bulur derler, sen de duymuşsundur Slavoçka. - "Var öyle bir şeyler…"
Sayfa 213·Kitabı okudu
“Bir hata, ardından bir tane daha, sonra işlenen bir suç, sonrası da kader işte. Bizim meselede sonuç baştan belliydi…”
Sayfa 209·Kitabı okudu
Tam olarak..
“Zaman zaman düşünüyorum da mutluydum aslında, çok da şanslıydım! Hayatımda karanlık, sevimsiz şeyler olduysa da kendi hatam..”
Sayfa 208·Kitabı okudu
“Yaşlandığında alışık olduğunun dışında bir iklimde yaşamanın tehlikeli olduğunu söylerler…”
Sayfa 199·Kitabı okudu
Reklam