Az önce kapağını kapatarak veda ettiğim kitap, sonu beni ürperten nadir kitaplardan biri oldu. İlk sayfasından itibaren insanı içine çeken konusu, dili, akıcılığı baş döndürecek kadar güzeldi. Okuduğum her cümlede o efsaneyi canlı yaşıyormuş gibi hissettim. Her olayda nefesimi tuttum ve her kararda sinirlendim, güldüm, üzüldüm. Aslında dönemin yönetimine de vurgu yapılan bu kitapta psikolojik betimlemeler ve incelemeler oldukça başarılı ve insanı her defasında durup düşündürtecek kadar etkileyiciydi. Yine bir yolculuğun sonuna geldim ve burukta olsa mutlu ayrılıyorum. İyi ki okudum dediğim bir kitap oldu, şiddetle tavsiye ederim.