Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitaba çevreminde etkisiyle büyük beklentiyle başladım, ince olmasına rağmen çıtırlık okunabilecek bir kitap değil. En azından gerçekten anlamak isteyenler için. Ben de gayet keyifli başladım. Ortalara geldiğimde hafif yollu bunalmışken bir şeylerin olabileceğini, bu kadar basit bırakmamam gerektiğini hissediyordum. Düşündüğüm gibi de oldu, sonuna doğru o kadar akıcı ve okunması keyifli oldu ki iyi ki bırakmamışım diye düşünüyorum. Benliği dönüşün, iç dünyayı anlayışı çok güzel ifade eden ve dili de oldukça akıcı olan bir kitap. Rahatlıkla tavsiye edebilirim, keyifli okumalar
O anda yoğun bir biçimde Claudia'yı hatırladım ama onun hikâyesini anlatmak istemedim ya da anlatmaya cesaret edemedim. Benim hikâyem değildi. Pek bilmiyordum ama en azından şunu biliyordum: kimse kimsenin adına konuşamaz. Çünkü her ne kadar bir yabancının hikâyesini anlatmak istesek de eninde sonunda hep kendi hikâyemizi anlatırız.