Onur Al

Onur Al
Okuyup yazmak, duyguları paylaşmaktı..
"Peki, dedim. "Ya seni bir daha göremezsem." “Büyük dostlar, yönlerini asla kaybetmezler. Mutlaka bir yolunu bulup tekrar kavuşurlar.”
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Onur Al

, bir kitap okudu
10/10
·248 syf.·
21 saatte okudu
·
2024 6. kitabı
Murat Menteş
8.6/10 · 875 okunma
Bu sessiz, busesiz veda... Kavurup savurdu bizi adeta... Kader'siz kaybolur yiterim ben... Divaneden sürgünden mahpustan beterim ben
1000Kitap
"Her sevinç, her kutlama ve her merasim... Sevgilimin eksik olduğu resim."
1000Kitap
"Sevmek korkulu rüya Yalnızlık büyük acı"
1000Kitap