Başkalarının seninle ilgili iyi şeyler söylemesi için istemediğin bir yolda yürümek zorunda değilsin.
Kendi yolunu, sesini ve umudunu bulmalısın.
İşte o zaman, anlayacaksın.
Birinden önce kendine iyi gelebilmenin sorumluluğunu eline aldığında.
İşte o zaman...
"Çocukluğumdan beri elimi attığım her şeyde bir hatam arandı. Hayta yapmışsa vardır bir hata! O olayda hiç suçumun olmadığını defalarca anlattım. Çocukları dinlemeyen yetişkinler... Beni duymuyorlar. "
Belki eğitim sistemi dijital çağ genclerinin bilgiyi öğrenme, işleme ve düşünme şekillerine göre yeniden düzenirse gençlerin "bilgisizliği" de azalacaktır.