Hiç tanımadığım birine içimdekileri anlatmak isterdim çünkü beni tanıyanlar hiç birine bir şey anlatmayacağımı çok iyi biliyorlar ve anlatmaya çalışsamda zaten önemli olsaydı anlatmazdı gözüyle bakıyorlar.Hep dinleyen taraf olmanın götürüsünden bir tanesi..