yazık

yazık
@onulmaz
Var olmayı boş yere hayal etmek.Öyleymiş gibi görünmemek,gerçekten olmak.Uyanık olduğun her an.Tetikte..
Hayat ve İnsan
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiç tanımadığım birine içimdekileri anlatmak isterdim çünkü beni tanıyanlar hiç birine bir şey anlatmayacağımı çok iyi biliyorlar ve anlatmaya çalışsamda zaten önemli olsaydı anlatmazdı gözüyle bakıyorlar.Hep dinleyen taraf olmanın götürüsünden bir tanesi..
İnsan
Aklı başında bir sevgininde yeterliliği kabullenilmeli bence.İnsan çoğu zaman uçsuz bucaksız hayal kurabileceği insanı bulamıyor.
Hayat ve İnsan
İnsanın kendi içinde koparamadığı iplere başkaları makasla yaklaşabiliyor.
İnsan
Ne beklediğini bilmeden bir şeyler beklemeleninde acı bir kaybı oluyor insanın içinde.
Hayat ve İnsan