“Yüzümü sana döndüğümde aydınlanırken yüzüm, sen tuttun da beni unuttun mu? Diyorsun, neden aramadın bir kere bile, neden? Bu kadar kolay pes etmek zorunda mıydın? Neden vazgeçtin benden? Neden vazgeçmek zorunda bıraktın beni, neden giderken ‘Gitme, değişirim.’ demedin? Değişmek bu kadar zor muydu? Çok özledim seni...Mutluluğu ararken mutsuzlukta boğulduk sevgilim. Sahiden iyi olup olmadığımı mı merak ediyorsun? Bok gibiyim!”