ipek

ipek
@ookuryazmazz
baver~kankam benimm
lise
herhangibiiiyeristee
35 okur puanı
Mayıs 2022 tarihinde katıldı
Artık, daha çok kendi içimde yaşıyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Herkes geri döner ama o zamana kadar da unutulur."
İnsanların içinde olupta yalnız kalmaktan kötü bir şey yok bu dünyada.