pişmanlık, geçip giden bazı yararlı şeyleri ihmal ettiğin için kendine ettiğin bir çeşit sitemdir; iyi bir şeyin yararlı da olmalıdır ve iyi bir insan tarafından daima fark edilmelidir. hiçbir iyi insan zevki ihmal ettiği için pişmanlık duymaz. öyleyse zevk ne yararlı ne de iyidir.