Kitap zaten oldukça okunan ve çoğu kişi tarafından sevilen bi eser.Okumadıysanız mutlaka okuyun çünkü eski dönemlerde yaşamadığımız için kadınların yaşama bu kadar entegre olması bizim için garip gelmiyor olabilir ama eskiden kadınlara verilen başlıca görevler dışında pek yaşama özgürlüklerinin olmadığını, o dönemlerde yaşamış ve bu duruma başkaldırabilmiş birinin kaleminden okumak güzeldi.
Ve yazarın “Shakespeare’in kız kardeşi olsaydı”kurmacası da okumayı zevkli kılan yanlarından biriydi.