m.

m.
@opioide
Dikkatli okunursa tüm kitaplar aynı şeyi söylüyordur.
Olacaksanız, şiirle olun!
"Zamanın korkunç eziyetlerle şehit ettiği köleleri olmamak için hiç durmadan sarhoş olun! Şarapla, şiirle veya erdemle; neyle isterseniz."
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çocukları gördüm, yakından çocuk değillerdi!
Şeytanı gördüm: yedi kere mel'un, kırk kere mukaddesti. İçkiyi gördüm: Üç kere haram, yedi kere helaldi. Suçu gördüm: dışında günah, içinde sevap parlıyordu. Şeytana rastladım: güçlüklerde fikrini aldım, isabetliydi. Hıyaneti gördüm... Tahtı vardı; tacını ben giydirdim. Cinayeti gördüm: Bağışladım.. Çocukları gördüm: Yakından görünüşleri çocuk değildi..
Edebiyat
İyi şeyler düşünüyorum.
Yerle göğün arasında senin sıcağının yanıbaşında, yüzümde yüzünü, kalbimde kalbini duyarak oturdum ve iyi şeyler düşündüm..
İlişkiler
Söyle: neden yalnız kan? Açlıkla, susuzlukla, zehirli suyla ölüme mahkum edilenler hakkında ne düşünüyorsun? İlaçsızlıktan ölenler için de bir diyeceğin yok mu?
Edebiyat