Benim nasıl olup ta bilim adamlarının ele aldığı konularla ilgili konuşabildiğimi sorabilirsiniz. Buna cevap vermenin en iyi yolu bir başka soru olacaktır. Burada bilimle ya da felsefeyle mi uğraşıyoruz? İki fiziksel bedenin, örneğin, iki partikülün etkileşimini incelerken bilimle uğraşıyorsunuzdur. Bu partiküllerin ya da fiziksel olan herhangi bir şeyin NASIL VE NEDEN var olduğunu sorduğunuz zaman, felsefeyle uğraşıyorsunuz demektir. Bilimsel verilerden felsefi sonuçlar çıkarıyorsanız, bir filozof gibi düşünüyorsunuzdur.