World wide web in yaratılışı, sol-sağ kavgası, distopik bir dünya, iç içe geçen akademik araştırmalar.. arada konudan bağımsız yan hikayeler.. okuyabilirsiniz, hızlı tüketilen akılda kalmayan kitap kategorisinde bence..
Kitapta büyük hayaller kuran fakat o hayaller uğruna mücadele edecek iradeyi gösteremeyen, ilk eleştiride kırılan bir melankolik karakter var.. Martin Eden gibi bir azim hırs yok..Kitap okunur, güzel ama bir çabalayış arıyor insan..
Mai ve SiyahHalid Ziya Uşaklıgil · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202134,8bin okunma
Ben kitabı pek beğenemedim.. Ağır bir sosyal eleştiri yapılmış, eğitim,siyaset, aydınlar vb. bu doğru ama, bu pek akıcı ve birbirini tamamlayıcı bir tarzda olamamış gibi geldi. Ben okurken biraz sıkılmış olabilirim..
Kedi GezegeniLao She · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20221,186 okunma
Bir biyografi nedir, nasıl yazılır öğrendiğimiz kitap oldu. Zweig döktürmüş… üzgünüm ama ben kelimelerle ifade edebilecek durumda değilm bu eşsiz çalışmayı…okuyun…
Ben nedense pek beğenmedim. Devamlı hayata dair bir mesaj içeren konuşamalar ile bezeli bir kitap. Olay örgüsü mü zayif geldi anlamadım. Olaylar arası kopukluk mu var bilemedim ama devamlı bir hayatı yaşamak gerektiği mesajı aldım kitapta.. ben önermiyorum.. biraz abartılmış olabilir..
ZorbaNikos Kazancakis · Can Yayınları · 202420,6bin okunma