📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ucunda ölüm var Heves Ali’m, ucunda elbet ölüm var.
Gelmeyeceksen, elini son kez omzuma koymayacak, alnımı öpüp yolculamayacaksan, bağışlanma dilemeyeceksen; adını aldığın Ali hakkına söyle bari:
Sahiden sevdin mi beni?
Rast gitti mi her işin benden sonra?
Düzdün mü türlü eksiğinle gediğini?
Rüzgâra tuttun mu bir vakitler bana çözdüğün gömleğini?
Tenin kokusu, ekmeğin buğusu nedir bildin mi?
Ayrılık insana neler eder, sordun mu hiç?
Günlerle geceleri bir pervane gibi önüne kattın mı?
Kam aldın mı dünyadan?
Bir cevap uğruna elli yıl yaşadın mı hiç?
Ben yaşadım.
İki kelime için katlandım bu dünyaya ben.
Ölüyorum.
Bu kez sahiden ölüyorum.
Gelecek misin yasıma?
Boz Atlı Hızır gibi son nefesime yetişecek misin ?
Konuştum. Hep çok konuştum. Dilim damağım kuruyana kadar konuştum. O kadar çok konuştum ki benim sustuklarımı kim duyacak şimdi? Kim konuşacak sözüm üstüne? Onca zaman bir ağıda sakladığım içimi kim okuyacak? Sadece bu dünya değil, galiba kıyamet de sana kaldı Heves Ali’m. Zaman unuttu seni. Geldiğin yol, gittiğin gece bile unuttu. Ben unutmadım.