"Orospu çocuklarının ilk bakışta yüzlerinden tanınmasını tercih ederim ben, hiç değilse insan nasıl davranacağını bilir, kimseyi ikna etmesi gerekmez, fazladan çaba göstermekten kurtulur."
"Öyle ki, dile getirilen her şey prensip olarak doğrudur; doğru olsa da, yanlış olsa da. En azından ben doğru olarak kabul etmek durumundaydım; hatta aslında bu konuda kendi kendime soru bile sormamam gerekirdi."
"... kimin bizi ölünceye kadar, sonsuza kadar, bazen bize rağmen, bizim ya da kendisinin ya da ikimizin ölümünden sonra bile... bazen istemediğimiz halde seveceğini de biliriz..."
"Bizim yerimizi kimin alacağını kim bilebilir? Sadece şunu biliriz: Her zaman birinin yerimizi alacağıdır. Her durumda, her koşulda, ne yaparsak yapalım…
...
Öpücüklerimizde de yerimizi başkası alır; öpüşürken gözler kapatılır, anılarda, düşüncelerde, hayallerde ve her yerde yerimiz bir şekilde doldurulur."