📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"neyse ki evde beni bekleyen, benim yokluğumda, ben evde değilken ışıkları söndürebilecek biri yoktu.
Kimsede anahtarım yoktu ve o evde hiçbir zaman beni bekleyen biri yoktu."
"Gülüşünü özlemiştim; o epey zamandır gülüşünü benden esirgiyordu, ama eskiden gülüşümüz bulaşıcıydı, hatta öyle bile değil, neredeyse aynı anda patlardı kahkahalarımız; benimle birlikteyken onun gülüşü zorlama olmayan, bir kararın ya da hesabın ardından gelmeyen gülüşlerdendi, aynı şekilde onunla birlikteyken benim gülüşüm de; gerçi bu sefer ben gecikmiştim, alışkanlığımı kaybetmiş onsuz gülmeyi unutmuştum."
"biri nihayet kendiyle ilgili bir açıklama yapar ve dikkatimizi çeker, onun böyle hararetle, zekice konuştuğunu görünce, düşüncelerin ya da argümanların ya da anlatının çıktığı ağzı ve onu öpüp öpmemeyi düşünmeye başlarız, zekânın tensel cazibesini yaşamayan var mıdır, aptallar bile buna maruz kalır, birçok kişi de adlandırmadan, tanımadan, beklenmedik şekilde teslim olur ona."