Çok farklısın. Eğer bu farklılığı bir şekilde anlatmak isteseydim derdim ki: Eski bir çağda doğmuş olsaydın dünya seni bir azize olarak görürdü, en inançsız ve kötü olanı bile gülüşün ve sevgin ile dize getirirdin. Bu doğru gelmiyor gibi belki ama sende bir şeyler var, insana sevgiyi hatırlatan...