Hele hele hiç sanmayın ki, dostlarınız her akşam telefon edip dostluk gereği o akşam intihara mı karar verdiniz ya da düpedüz arkadaşa mı ihtiyacınız var, dışarı çıkabilecek durumda mısınız diye soracaklar. Hayır, eğer telefon ederlerse, bu, sakin olun, yalnız olmadığınız ve yaşamın güzel olduğu bir akşam vakti olacaktır. İntihara ise daha çok onlar itecektir sizi, onlara karşı, kendinize karşı ödeviniz gereği.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bütün o serüven bir tek göz yummasıyla bitti öyle mi?” dedi Camsap.
“Hayat böyle,” dedi Şahmeran. “Hayat da bir tek göz yummasıyla bitiyor, değil mi?”