ivan milinski

ivan milinski
@orkusuga
Hele hele hiç sanmayın ki, dostlarınız her akşam telefon edip dostluk gereği o akşam intihara mı karar verdiniz ya da düpedüz arkadaşa mı ihtiyacınız var, dışarı çıkabilecek durumda mısınız diye soracaklar. Hayır, eğer telefon ederlerse, bu, sakin olun, yalnız olmadığınız ve yaşamın güzel olduğu bir akşam vakti olacaktır. İntihara ise daha çok onlar itecektir sizi, onlara karşı, kendinize karşı ödeviniz gereği.
Sayfa 27
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Düşmanlıkların temelinde ise insanın bir türlü kendi olamayışının sancısı yatıyor... Kendi olamayan insan her şey oluyor, olabiliyor...
Sayfa 168
Yalnızken umarsız, kalabalıkken zalim oluyordu insanlar.
Sayfa 132
Neden, ne zaman dönersek dönelim, terk ettiğimiz şeyleri yerli yerinde bulacağımızı sanırız? Neden?
Sayfa 97
“Bütün o serüven bir tek göz yummasıyla bitti öyle mi?” dedi Camsap. “Hayat böyle,” dedi Şahmeran. “Hayat da bir tek göz yummasıyla bitiyor, değil mi?”
Sayfa 87