📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hiçsizleşiyorum
İnsan hiç korkar mı?
Çoğalıp büyümekten..
Dışarıya atıyorum kendimi
Kalabalığa karışıyorum
Karışrtıkça küçülüyorum
Küçüldükçe azalıyor gibiyim
Rahatlıyorum..
Keşke yapabilsem
Yalnızığı, kimsesizliği
Kanıksayabilsem
Anadan doğma saflık
Nasıl ulaşabilir ki insan
Bu en uç noktaya
Ulaşamayacağımı bilsem de
Bu çaba yine de iyi
Canlılık göstergesi belki de
Soluk alıp verişim gibi
Kanıksıyorum..
Sicim