Hiçsizleşiyorum
İnsan hiç korkar mı?
Çoğalıp büyümekten..
Dışarıya atıyorum kendimi
Kalabalığa karışıyorum
Karışrtıkça küçülüyorum
Küçüldükçe azalıyor gibiyim
Rahatlıyorum..
Keşke yapabilsem
Yalnızığı, kimsesizliği
Kanıksayabilsem
Anadan doğma saflık
Nasıl ulaşabilir ki insan
Bu en uç noktaya
Ulaşamayacağımı bilsem de
Bu çaba yine de iyi
Canlılık göstergesi belki de
Soluk alıp verişim gibi
Kanıksıyorum..
Sicim
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben bilmeden şehrin en uzun yolunu çık
En beter fillere kalsın da mirasın
Gitme kentimde kal
Huzursuz et
Beni
Şehri
Sokakları
Azar azar dökül yaralarıma
Yaram ol
Beni sağa bırak
Beni yaralı ve sağ..
Sevgili madirim sevgili annem ve ey sevgili
Haksızlık
Hepsi haksızlık
Biliyorum
Zira bilmek yetmiyor
Maderin demem seni incittiği halde
Beni eritip eritip bitiren
Biraz siyaha biraz da beyaz bir fotoğrafın
Aslında sadece bir fotoğraf olduğunu bilmek yetmiyor
Yetseydi eğer bunu bilmek
Bir gülü koklar gibi koklamaz
Bir sırrı saklar gibi saklamazdık
Ben şimdi ağıt mı yatmalıyım şiir mi okumalıyım ah mı etmeliyim
Yoksa her gece bir masal mı anlatmalıyım kendime
Her şeyin yolunda olduğu o yol nerede
Her şey elimizde ise benim elim nerede