İnsan kendininkine uygun olmayanı bağışlamaz. Biz, hoşgörüsü olmadığını bile bile, başkalarında kendininkinden ayrıyı bağışlamaya çalışana hoşgörülü diyoruz.
Ben bilmeden şehrin en uzun yolunu çık
En beter fillere kalsın da mirasın
Gitme kentimde kal
Huzursuz et
Beni
Şehri
Sokakları
Azar azar dökül yaralarıma
Yaram ol
Beni sağa bırak
Beni yaralı ve sağ..
Bir yazarın anlatım dili güzel ama anlattığı hikaye beş para etmezse yazdığı kitaplar sizi zehirler. Adam güzel yazdığı için okumak istersiniz ancak okudukça aslında okunacak bir şey olmadığını görürsünüz. Başarısız bir ressamın kanser olmasının ardından kendisiyle hesaplaşması, şiddet dürtüsünün ve ölüm fikrinin aklını işgal etmesiyle karanlık bir dünyaya sürükleniyorsunuz ve kitap size pek fazla altı çizilecek cümle de vermiyor aslında. Birkaç alıntı çıkarabildim kitaptan ancak yazarın anlatım dili sürükleyici olmasa asla okunası bir kitap değil. Beğendim mi beğenmedim mi bilemiyorum bu kitap hakkında çok nötrüm. Olmasa da olur ama okursan çok da sıkılmazsın derler ya öyle bir kitap. bilemedim...
Kedi ve ÖlümErhan Bener · Everest Yayınları · 2019270 okunma