"Hiç değil," diye yanıt verdim , insan hem kendisine, hem de yanındakine zarar veriyorsa, bunun böyle algılanması yanlış değil. Birbirimizi mutsuz kılmamız yetmiyormuş gibi, birde herkesin kendisine arasıra sağlayabildiği sevinci elinden mı alalım? Keyfi olmadığı halde bunu gizleyecek,etrafındaki sevinçli havayı dağıtmadan bunu yalnız başına katlanacak kadar iyi bir insan gösterin bana!