Berkay

Berkay
@osmbeko
"Siz burada Türkiye'de 'hoşnutluk' sözünü 'feragat' sözüyle karıştırırsanız, o zaman da araba yürümüyor diye şaşmamalısınız. Bu yaşam biçimiyle her türlü eylem gücünü, her türlü ilerlemeyi öldürürsünüz. Biliyor musunuz, ben Allah olsam, bütün gün tahtımda oturur ve kendini benim adımı ana ana sistematik olarak yavaş yavaş mahveden halkımın durumuna ağlarım. Bunu hiç mi fark etmiyorsunuz?"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birçok Arnavut kaldırımlarını vaktiyle bu Tahir Ağa yapmıştı. Kaldırımcı şimdi Müşir'di. Herkes onun elini öpüyordu. Adnan aptal aptal sordu: "Abdülhamit kaldırımcıyı niçin Müşir yapmıştı?" Hidayet, alay ederek cevap verdi: "Müşirlikten sonra başka rütbe olmadığı için!"