Birini artık tanıyamamak kötü değil de çok iyi tanıdığını sandığın birinin, aslında hiç tanımadığın biri olduğu gerçeğiyle yüzleşmek çok kötü.Çünkü sonra anlıyorsun ki meğer sen onu değil, kafanda yarattığın karakteri sevmişsin.O yarattığın karakterse, gerçek değilmiş.Sadece ona ihtiyaç duyduğundan o insanın sahteliğini gerçek sanmışsın...