Karı koca olamadık. Gerçek dost da olamadık. Bir kitapta okumuş , bir filmde izlemiş gibiyim beraberliğimizi. Bir konserde dinlemiş gibiyim. Severek anımsanan bir kitap gibi bile değil.
Yaşam , şimdi ancak kavranılması ve anlaşılması gereken ; oysa yaşanması , gerçeğine inilmesi ilerideki yıllara atılan bir yabancı öğe gibi önümüze getirilmiş.
Ölüm düşüncesi izliyor beni . Gece gündüz kendimi öldürmeyi düşünüyorum. Bunun belli bir nedeni yok. Yaşansa da olur , yaşanmasa da . Bir kaygı yalnız. Beni , kendimi öldürmeyi denemeye iten bir kaygı.