Fakat hayat dediğin cehennemin bir parçasıdır, hani derler ya , 'Dünyada güzellikten çok kötülük vardır,'diye,gerçekten de öyle . Mutluluğa atılan her adım beraberinde binlerce kötülük getirir.
Ben bu akşam öldürüleceğim. Ölümüme koşuyorum . Yerime geçen dostumu kurtarmak için koşuyorum. Bu kralın zalimliklerine ve düzenbazlığına son vermek için koşuyorum. Koşmam gerekiyor. Ardından ise ... Öldürüleceğim. Geride bıraktığım gençlik , onurunuzu korumak vazifenizdir... Elveda , memleketim!