#okudumbitti #gecekitapligi #tavsiyekitap
Son yıllarda sectigim kitaplardan dolayı kendimi kutluyorum Gece saat 3 ve elimden birakamadan okuduğum iyiki almisim dediğim bir eser
Kitap kapağında her ne kadar romantik polisiye yazsada içerik çok farklıydı
Öjenizm felsefesine dayalı bir tarikatin ( tarikatı ilk kez bu kitapta okuyup araştırdım) Türkiye dahil tüm dünyaya yayılan kollarını çökerten bir mücadele anlatılmış Kitabi çizsem komple çizmek zorunda kalirdim Bunun yerine 2. defa okunacaklar arasına koydum kitaplığımda
Kitap Tanrı'dan gelen mektupla başlıyor Öjenizm dışında tarih , felsefe ve dinlere de değinilmiş
Eğer dünyanın en zalim kişisine hiç kimse yardım etmez ve kimse uşaklık etmezse o kişi tek başına ne yapabilirdi ki diye düşündü. Kötüler ve iyiler diye ayırmak yetmiyordu insanları. Kötülük yaptığının farkında olmayan iyiler de vardı mesela.
Dini siyasi ve maddi bir güç kaynağı olarak gördüğümüzde aslında bunu yaratıcı için değil dünyevi menfaatler için yapıyor oluyoruz ki bu da gaflettir.
"İnsanlar kendi acizlikleri yüzünden diğer insanları sevmezler."
Okuyun ve okutturun
Kitapla kalın
#okudumbitti #kitapönerisi #kitaphayattır #kitapheryerde #kesfet
TESS in tüm kitaplarini okumadım henüz ama 10 kitabını okudum GECE GELEN diğerlerinden farklı olarak , cinayet romanı olsada fantastik bir eserdi
Bu kez sayfalardan Jane Rizzoli ve Maura Isles çıkmadı ama TESS kalitesi her sayfada buram buram tütüyordu
"Hepimizim içinde bir canavar yatmıyor muydu? Ben kendiminkini çok yakından tanıyordum mesela."
İnsan nereye giderse gitsin kendi mutsuzluğunu çürümüş bir kadavra misali yanında sürüklüyordu.
Gece GelenTess Gerritsen · Doğan Kitap · 20191,585 okunma
Kadın olmanın zorluklarını anlatan kısacık ama etkileyici 15 öyküden oluşan güzel bi kitaptı Akıcı, sade anlatımıyla 1 saatte bitirilecek ama üstüne uzun uzun düşündürecek bir eser olmuş