h

h
@oylesnee
*dostoyevski
her şeyi anlıyorum ve bu beni öldürecek.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“birbirimize söyleyecek hicbir seyimiz yok muydu?”
“insan bazen en imkansız , en cılgın düsünceye , sanki bir seyler olacakmıscasına öyle bir inanır ki, gercek olması icin olmadık fikirler gecer aklından .”
“Bazen hayatta öyle karşılaşmalar olur ki, hem de hiç tanımadığımız insanlarla, bir tek sözcük bile konuşmadan, birdenbire, tek bir bakışla ilgilenmeye başlayıveririz.”
“aslında, ben seni degil, senin aracılıgınla bana armagan edilen varlıgımı seviyorum.”