Ders kapsamında okumuş olduğum bu kitap, çocuk ve ebeveynler eşliğinde okunup üzerine tartışılabilir bir eser. #k:47200. Leopoldo kitap okumayla ilgili sorunları biraz tesadüflerle kendisi çözüyor.
“Önemi yok, onu öldüreceğim!” “Ne diyorsun sen, küçük; babanı mı öldüreceksin?” “ Evet, yapacağım bunu. Başladım bile. … onu yüreğimde öldüreceğim, artık sevmeyerek… ve bir gün büsbütün ölecek.”