İskender Pala’nın tüm eserleri güzel ancak okuduğum bu kitap bugün yaşadığım olay üzerine cidden çok anlamlı geldi okumanızı tavsiye ederim.
“İnsanın kederli gününde kendisiyle birlikte üzüleceği bir dostu olmalı.”
İskender pala
Yazarın eşitlik anlayışı ve ideal devlet tanımı beni etkiledi kitabı 1 gecede okumuştum gayet rahat ve sıkılmadan okunabilecek bir kitap okumayı düşünenlere tavsiye ederim.
Dostoyevski’nin bu eserinde dediği gibi Aşağılık insanoğlu her şeye alışır.
kitabı 3 kez okudum bir süre sonra yeniden okurum o kadar beğendim okumak isteyenlere tavsiye ederim.