Ozan

Ozan
@ozanfaruk99
Neyzen ️️
İzmir
İzmir, 11 Eylül
17 okur puanı
Nisan 2021 tarihinde katıldı
Sonunda ağladım çünkü hiçbir zaman hiç kimseye gerçekte ne düşündüğümü anlatamıyordum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Ozan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·230 syf.·
2021 4. kitabı
Burak Aksak
7.9/10 · 2.330 okunma
Sanırım hiçbir şeyi unutamamak güzel bir şey, hayatımın her anı kafamın içinde. Bu aynı zamanda çok sinir bozucu . Çünkü hiçbirini paylaşamıyorum fakat hiçbiri kaybolmuyor.
Bitti. Bir sonraki yıkıma kadar dimdik ayaktayım
Yaşanabilecek pek çok şeyi yaşayamamak da aşağı yukarı aynı şiddetle bozuyor