Bahsiz

Bahsiz
@ozel25
kamu personeli
ön lisans
İzmir
İstanbul
18 okur puanı
Temmuz 2021 tarihinde katıldı
"Kimseden daha iyi olmadığınızı anlayacak kadar mütevazı, herkesten farklı olduğumuzu kavrayacak kadar bilge olun
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kaderini başkasının ellerine bırakmak, varoluşun sorumluluğunu devretmek demekti bu. Telafisi de kendi içindeydi bu bedelin çünkü başkasına dayanmak, tek başına durmaktan her zaman daha kolaydır.
İçinde yaşadığı dünyayı iyice tanımıştı. Bu dünya acımasızdı. Kaba, sert ve soğuktu. Sevgiden, okşamadan, sevecenlikten eser yoktu...
Düşenin dostu olmaz’ derler kimileri. Sanki ayakta olanın dostu çokmuş gibi..
"Bazen sadece yorgun oluyor insan. Ne küs, ne yalnız, ne de aşık."