Kitabın ilk bölümlerindeki sahneler fazla kalabalık olduğundan zihnim biraz dağılsa da ilerledikçe içinden çıkamadım. Yazarın betimlemeleri muhteşem ki kitabın karakterlerini özümsüyor ve gözünüzde çok net canlandırıyorsunuz. Bana göre çok ilginç bir sonla kitabı bitirmiş. İnsanın en büyük zenginliği sevgi ve sevenleri, paranın bir araç olduğunu tekrar ve çok net anlatıyor yazar.