Ben kardeşimi çok seviyorum ve onun için aya bile çıkarım. Fakat bazen şöyle bir ki ay ya da üç dört ay benden uzaklaşsa diyorum. Bu benim kötü bir cadı yapar mı ?
Aşk ile çalışırken bir ney olur insan,
saatlerin fısıltısı müziğe dönüşür neyin yüreğinde.
Peki nedir aşk ile çalışmak?
Yar giyecekmiş gibi dokumaktır kumaşı, nakış işler gibi kalpten..
- Halil Cibran, Ermiş