Çok uzun zamandır okumak isteyip de edinemediğim, hediye edilişiyle birlikte gözlerimin parladığı kitap Serenad! Duygu yoğunluğunun bir an olsun eksilmediği, tarihin acının ve aşkın içiçe olduğu, hep bir sonraki sayfasını merak ettiğiniz su gibi etkileyici bir roman. Tadı damağımda kaldı diyebilirim hele bir de Serenad'ı dinleyebilmek mümkün olsaydı...