Özge Kankul

Karanlık günlerde siz öldüğünüzü, gömüldüğünüzü zannedersiniz. Ama aslında yeniden filizlenmek için ekilmişsinizdir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne güzel şeydi kardeşi olmak. Her şeye rağmen ne eksiksiz bir histi.
Kimseye umut bağlamayacaksın,kimseden bir şey beklemeyeceksin,çünkü beklenti kalbinin en zayıf yerini başkasının insafına bırakmaktır.
Coğrafya bir annenin rahmi gibidir; İçine düştüğün anda kaderin yazılmaya başlar…
Bu hayatta en güzel şey,insanın sevdiğiyle vedalaşabilmesidir…