Etkisinde kaldığım sayılı kitaplardandı.kitabı okurken bazen gözlerimin dolduğu bazense neden böyle yaptı dediğim yerler oldu.Kesinlikle herkesin mutlaka okuması gereken bir kitap.
Okuyalı bir iki yıl oldu ama Elif Şafak'ın en beğendiğim kitabıydı.Günümüz aşklarında çok farklı bir aşk teması vardı ve kitap bittiğinde bir süre oturup kitapta olanlar hakkında düşünmeye başlıyorsunuz.