Özge Gayretli

Özge Gayretli
@ozgega
Kimseler görmedi Ömür Hanım.. Bu dünyadan ben geçtim..
Edebiyat Öğretmeni
14 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Çünkü insan daima en sevdiğiyle sınanır..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan eninde sonunda her şeye alışır...
Teşekkür ederim bunca kötülüğün arasında hayatımda çiçekler açtırdığın için..

Özge Gayretli

, bir kitap okudu
Puan vermedi·199 syf.·
2021 18. kitabı
Refik Halid Karay
7.2/10 · 8,3bin okunma