Özge Meşe

Özge Meşe
@ozgemesee
Oysa bizim bütün güzelliğimiz, yaşadıklarımızla düşündüklerimiz arasındaki acıklı çelişkinin yansımalarından ibaretti.
Ben de bir eski zaman piyesi olsaydım. Modern oyunların, modern kahramanları gibi silik bir hayat yaşamasaydım...
Sayfa 107 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Reklam
Ben de büyük meseleler yüzünden harcamış olmak isterdim hayatımı. Küçük dertler yüzünden yıpranıp gitmek istemezdim.
Sayfa 107 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Anlamıyorum. Oyun nerede bitiyor, hayat nerede başlıyor, hiç anlamıyorum. Hayat nerede bitiyor, ölüm nerede başlıyor? Ölümün bize bu kadar yaklaşmasına neden izin veriyoruz anlamıyorum. Tedbirlerimizi almalıydık; ölümün bizi böyle en hazırlıksız olduğumuz anda yakalamasını önlemeliydik. Bu hepimize bir ihtardır. Neden bahçeye bakıyorum, biliyor musun? Ölümü seyrediyorum.
Sayfa 90 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Hayatımla oynuyorum. Fakat bana acıyın, çünkü oyunlara ihtiyacım var. Ne var ki hiçbir şeyin sonunu getiremiyorum, oyunlarım hep yarıda kalıyor, fakat sizi sonuna kadar seviyorum. ... Seni seviyorum. Çünkü başka çarem yok.
Sayfa 72 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu

Özge Meşe

, bir kitap okudu
8/10
·282 syf.·
15 günde okudu
·
Okunma: 01 Aralık 2021 00:00
·
2021 29. kitabı
Maksim Gorki
8.3/10 · 19,6bin okunma
Reklam