Atatürk’ün biyografisini çok akıcı anlatmış, çok severek ve ilgiyle okudum. Farklı bir açıdan hayatını irdelemek çok hoşuma gitti. Özellikle kaynakçası, kıyıda köşede kalmış diyebileceğim hatta varlığını bile bilmediğim orijinal eserler içeriyor. Ancak Cumhuriyet’in kurulmasıyla bitmeseymiş keşke. Ya da devamı gelse…