O her an, her daim benim beynimin içinde! Nasıl ki ben kendim için bir zevk kaynağı değilsem, o da benim için bir zevk kaynağı değil, buna rağmen gerçek varlığım olarak her an benim benliğimin içinde...
Dünyadaki her şey yok olsa ve bir tek o kalsa, benim varlığım devam ederdi ama her şey yerli yerinde kalsa da o yok olsa, evren benim için bir yabancı olur ve kendimi onun bir parçası olarak göremezdim.