Bütün bunlar, gençlikte güzel ; çünkü gençlik heyecanların tatlısına, acısına kolayca dayanır; benim yaşımda insan, huzuru arıyor, ben uykulu ve uyuşuk huzura alışmışım; fırtınalara tahammülüm yok.
Aşk bir ruh kangreni; o kadar çabuk ilerliyor ki. Daha şimdiden ne haldeyim. Zamanı saatlerle, dakikalarla değil, güneşin doğup batmasıyla değil,sizinle ölçüyorum: ‘Onu gördüm, görmedim, göreceğim, görmeyeceğim,gelecek, gelmeyecek...’