EYUP ÖZGÜR

EYUP ÖZGÜR
@ozgrcanx
kötü insanları tanıma senesi
Profesyonel Gitarist
Gaziantep
Gaziantep
53 okur puanı
Ocak 2019 tarihinde katıldı

EYUP ÖZGÜR

, bir kitap okudu
6/10
·108 syf.·
Beğendi
·
2019 2. kitabı
Oğuz Atay
8.6/10 · 11,6bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben ölmek istemiyorum. Yaşamak ve herkesin burnundan getirmek istiyorum. Bu nedenle yalnızlığa mahkum edildim.
Sayfa 386·Kitabı okudu
İlişkiler
Hiç uykunuzdan uyanıp, mesaj atmış mı diye baktınız mı?
İlişkiler
Fakat, Allah kahretsin insan anlamak istiyor albayım; böyle budalaca bir özleme kapılıyor. Bir yandan da hiç konuşmak istemiyor.Fakat benim de sevmeye hakkım yok mu albayım? Yok. Peki albayım ben de susarım o zaman gecekondumda oturur, anlaşılmayı beklerim. Fakat albayım, adresimi bilmeden beni nasıl bulup anlayacaklar? Sorarım size: Nasıl? Kim bilecek benim insanlardan kaçtığımı? Ben ölmek istiyorum sayın albayım, ÖLMEK.
Sayfa 259·Kitabı okudu
İlişkiler
Sevgili bilge, Bana bir mektup yazmış olsaydın, ben de sana cevap vermiş olsaydım. Ya da en son buluşmamızda büyük bir fırtına kopmuş olsaydı aramızda ve birçok söz yarım kalsaydı, birçok mesele çözüme bağlanmadan büyük bir öfke ve şiddet içinde ayrılmış olsaydık da yazmak , anlatmak, birbirini seven iki insan olarak konuşmak kaçınılmaz olsaydı sana durup dururken yazmak zorunda kalmasaydım.
Sayfa 385·Kitabı okudu
İlişkiler