Özlem

Nasıl da susuyoruz dokunarak acıya Suyun kalbinde ateş, ateşin kalbinde ben
Edebiyat
Reklam
Nereye yürüdüysem bakışın, duruşun, sesin Anladım; söndürmeliyim tutuşan yüreğimi Kendimi yakmış olurum yakarsam bu şehri Çünkü sen her şeyinle bendesin
Edebiyat
"Dünyada her şeye karşı anlayışlı davranabilirim, acı çekmek dışında," dedi. İşte buna anlayış gösteremem. Gereğinden fazla çirkin, feci, üzücüdür. Çağımızın acıya gösterdiği yakınlıkta son derece hastalıklı bir şeyler var. İnsan yaşamın rengine, güzelliğine, yaşam sevincine yakınlık göstermelidir. Yaşamın cerahatli yaralarından ne kadar konuşmazsak o kadar iyi bence.
Edebiyat
“Zeki bir insana en büyük işkence, cahillerin tercih ettiği düzende yaşamaktır.” George Orwell
Edebiyat
Var olan her kusursuz şeyin ardında acılar gizliydi. En sıradan çiçeğin açması için dünyanın çile çekmesi gerekiyordu sanki...
Edebiyat
Reklam