Karşısında yaşamaya değer bir şey vardı işte; kazanmak için savaşmaya,mücadele etmeye ve evet,uğruna ölmeye. Kitaplar haklıydı. Dünyada böyle kadınlar da vardı.
Onun karanlığı,karanlığın ta içinden geliyordu,onun zamanından önce çökmüş yanaklarına bu kırışıklıklar ve yarıklar,kendi iç dünyasının acımasız kalemiyle kazınmıştı.