Özlem

📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben eli koynunda ağlayan çocuk, Ben sokakta kalmış bir çaresizim. Ben kirpiklerden düşen gözyaşlarıyım, Ben tüm acıların mıknatısıyım. Çağırırsam sesimi duyar mısınız? Ben gülen yüzlerin son kahkahasıyım. Uzatsam elimden tutar mısınız?..
Edebiyat
Aslında Ay o kadar narin bir yerdir ki insanların orada yaşaması mümkün değildir, orada yalnızca burunlar yaşar. Kendi burnumuzu göremememizin nedeni de budur çünkü burunlarımızın hepsi Ay'dadır.
Sayfa 56
Edebiyat
Aynı evde yan yana ve birbirine tamamen yabancı olarak yaşamak feci bir şeydi.
Sayfa 249
Edebiyat