Özlem

Özlem
@ozlem_xd
Kendi dünyasında..
Kürtçe şöyle bir laf var "Tışte çû nede dû ! giden şeyin, ardına düşme...
Kurdî
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Okuyor
Herkes dünyayı değiştirmek istiyor, ama kimse kendini değiştirmek istemiyor.
İnsanlar ve Yanlışları
Kin tutatacak kadar önemsemem görmezden gelirim geçerim...
Okuyor
İnsanlar kendilerinden daha çok şey bilen birini çevrelerinde görmekten hoşlanmazlar. Sinirlenirler. Doğru konuşarak onları değiştiremezsin, kendileri öğrenmek istemelidir, onlar öğrenmek istemiyorlarsa bir şey yapamazsın
Sayfa 162
Ya kelebekler dünyayı gördükten sonra intihar ediyorsa..