Yaslan göğsüme sevdiğim
Benim gönlüm gök gibidir açık deniz gibidir
Pas tutmaz benim içim yeryüzü gibidir
Toprak gibidir
Sen ki bulut gibisin
Ay gibisin güneş gibi bazen
Şuraya bir cümle koydum.
Bırak,acımızı birileri duysun..
Hem zaten şiir niye var? Dünyanın acısını başkaları da duysun!
Acı mıhlanıp bir kalpte durmasın,
ortada dursun.
Olur ya biri eline alır okşar,biri alnından öper az unutursun..